Thursday, December 23, 2010

Misteri Tikus Mati Bergerak.

Pernahkah anda mendengar sebuah kisah bertajuk Tikus Mati bergerak?
Menurut Kisah tu , tikus tu hidup sendiri walaupun telah mati dan ditanam.
Jadi , perbincangan hari ini.Adakah kisah lagenda itu benar-benar berlaku?



Ataupun adakah kisah itu hanya rekaan orang tua-tua zaman dahulu
yang sesaja nak menakutkan kita?

Kebenaran tentang hal ini perlu dikaji dengan lebih mendalam.
Dan tidak terlepas juga dari mata Kiz.Rupa-rupanya
fenomena tikus mati hidup kembali betul-betul wujud!

Kejadian bermula 3 Malam yang lepas.Ya,3 malam lepas
adalah malam bulan mengambang bukan?Kiz nampak dengan 
mata kasar kiz sendiri tikus yang mati itu bergerak .Perkara
ini memang sangat mengejutkan Kiz.Membuatkan hati berasa
sangat tak tentu hala.Namun, Adakah ia cuma khayalan 
semata-mata?Tidak.

Mungkin sesiapa saja
boleh terkena sumpahan ini.


































SUMPAHAN TIKUS MATI BERGERAK!!




~OK CUT!!~

Takdelah , citer tu tahyul belaka.Sila jangan percaya aishh.Ni 'mouse' Kiz
ni buat hal.Tak nak duk diam.Nak edit gambar pun dah susah sebab
dia duk gerak-gerak(sikit je).Geram betul.Orang kelik lain nanti
dia tertekan lain.Haduiiyaii..Tensen tensen.

Eh..entah-entah ni memang sumpahan bulan mengambang??!!!
SIAPA TAHU??


7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wahahahaha
entri yg suprise laaaaaaaaaaa

athirah said...

xleh byng kl btol2 tikus td.. uewww... gli gle tgn... adehhhh

Akmal said...

ceh!!! baru nak percaya...dah terbyg2 dah dlm mindaku ni.. waduh...

Akmal said...

ceh! baru nak percaya.. dah terbyg dah dlm kepalaku ni... aduih!!!

Bunga said...

haha..bwt suspen je..baru nk cye..
cis..hehe

KizZ said...

eh suspen eh..tak tau pulak...hehe!

cik aletheea : said...

cheh....
tertipu i di pagi rabu nie....
~adeh~

Masih Ada Plan B, Mari baca!