Monday, December 26, 2011

Kiz at KL Wedding !

Assalamualaikum.

Ahaa 2 - 3 hari lepas dok gebang nak pergi kenduri kan so yeah Cik Techix terbang dari Kota Tinggi untuk pergi ke majlis ini. Kebetulan memang nak ambil stok dan jumpa pacar ku Abang Iz  ku.Ehehe sekali arung semua dan Alhamdulillah semua dapat di laksanakan dengan mudah dan baik.Hari yang indah dalam satu hari.Sebab ambil stok semua ada, beli blackberry baru, pergi kenduri rumah hamis jalikha, jumpa bakal rakan kongsi dan pulang dengan selamat semula malam itu juga ke Johor.Indah kan. Sampai senyum je satu hari.

Ok macam dah lari tajuk sikit, tapi takpe, kita teruskan cerita kenduri kita. So Kiz bertolak ke Bukit Jelutong lebih kurang jam 2.30 petang macamtu. Sampai- sampai je hari gerimis mengundang lah pulak. Agak dramatik jugak lahai sebab turun kita lari-lari anak menuju ke rumah pengantin berpayung gitu.Comel tak kami? ok tak.ok bye.Hahaha. Sampai pintu gerbang di sambut mak pengantin yang gojes berkebaya body kalah Chix hoii malu den. Dapat pelukan dan pertanyaan " langsung dari kota tinggi ok auntie terharu".Lerai pelukan terus sambar makanan.Dasar buruk lantak.Hahaha.

Makanan kat rumah Hanis ni pehh memang terbaik.Ciken golek kambing golek sotong sambal daging kurma acar dan banyak lagi lupa pulak.Dessert je satu table.Kuih tradisional nya lain, buah bersalut coklat lain, rojak lain.Memang puas hati lah.Iz je ulang alik bangun sebab kechix malu nak bangun amik makanan.Dahlah debab pastu nak amik makanan banyak kali mesti kang ada teguran. Nasiblah ada bf yang tak kisah je nak amik makanan banyak kali.

Lepas makan, bergambar dengan pengantin, mak pengantin dan adik pengantin, kami pulang.Maklumlah keluarga pengantin sibuk, nak duk situ lama-lama pun siapa nak layan. Kami pun faham situasi pengantin yang tak menang tangan layan tetamu.

Ok marilah melayan gambar-gambar yang sempat di rakam.Maaf ya pic abg iz i takdok sebab dia lah jurukamera nya.Hee..ok Jom !

bersama Hanis yang always cantik !


Pengantin yang manis sekali.Kakak Liana so Gorgeous !


Hot mama dan yaya boboiboy dan Cik Techix

Door gift comel comel comel !

Akhir kata, kalau ada kenduri lagi, sila jemput KIZ disini, Kiz sedia pergi walau di mana ia ada.Ahaha kalau ada rakan blogger nak kawin ke, meh lah layangkan kad undangan,Kami gemar. Insyallah ada rezeki kita jumpa di majlis nanti.

Bye dan terima kasih menjemput kami.Dari budak comel yang menghiburkan hati.

2 ketul kanak-kanak riang !

32 comments:

Juliet_iRa~" said...

wahhh kakak liana tu kakak hanis ek?heeee..

best2..:D

Anisa Hang Tuah said...

semoga berbahagia kak lyana :)

Joe_Hans said...

hahhahaha...comel lar sangat

Lady Emilya said...

cik tecik comella x)

CikAnyss' :O said...

ewahh ! kak hanis , hehe

El-Janna said...

hanis zalikha!! wah best la dpt bergmbr dgn haniz...^^

Rozuan Ismail said...

amboi,sakan ye pergi rumah kahwin akak hanis zalikha.kiz bila lg?huhu. jgn lupa jemput

shahrazali said...

nk peluk hanis gak !!! hahaha...

Woofer Storm said...

alahai.gf ai hanis bergmbar tak ajak punn..sedih tau hanis..hehe

#tu pngkat akak la..hehee slmt pngtin baru buat kak lyana..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wowwww..dpt invitation HANIS ZALIKHA ok...

محمد رازيق said...

seronok tuh.. bila alah ntempias khwin nak pindah kat yang belum kahwin.. hehe

ieda said...

salam kenal dari akak

aloor cute kan kizz ngan hanis tuu
macam adik ngan kakak :)

Original CikTeddy said...

suke sume gambar!lawa2..^_^

shzyswl said...

auww soo cute :)

Chuu Muqhlis said...

tu...tuu... hanis zalikha :D

aimie amalina said...

alahaaaaaaaaaaaii
mang comel
secomel entri tu
awwww :))

iszieylyanziy said...

wah,,comel lah!

Alieza Dayasari said...

saya suka tgk wedding... hiasan. .. kelainan setiap wedding... hehehe....

Puan Kutu said...

wah kenduri yg sgt best..dah kawen rupanya kak hanis tu..nmpk sgt dh tak jenguk blog maknya..:)

Zack Hazze said...

comelnyewww...(tngan di dada...mata ke atas) :p

amna said...

adik sis hanis tu yaya boboi rupanya..
oh, semoga pengantin berbahagia ^^

Afzainizam said...

Selamat pengantin baru
Semoga kekal abadi bahgia
Ke anak cucu sentosa murah rezeki
Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana

comel orangnya....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal

Ungu Violet said...

comeynyeee....:)

blog-tips-kurus said...

fiwitt! fiwitt!!
p umah orang femes! :-)

~Dr.CiNta~ said...

HZ lah ;)

mysara said...

bestnyer dpt jmpa hanis..

Cuties Cup Cakes said...

Congrates pada pengantin :) moga berkekalan..

diLot said...

haha yaya dah same tinggi ngan kamoo..

Papa Mifz said...

oh suko pergi majlis kawen ke..

Cik tikah said...

wah, dpt bergmbr dgn hanis. bestnya :)

YOUsoF said...

Semoga pengantin bahagia ke anak cucu, cicit.. Aminnn. ;)


Baju kelawar baru yang cool! ;P

Ain Dzaya said...

nape salu buat ati ain jelez nie..aissh!

Masih Ada Plan B, Mari baca!