Sunday, January 10, 2010

kronologi puisi jiwang malam-malam buta semalam


Ok.sebab ada puisi tulisan terabur sana sini kalau baca semula nak juling ke hape ntah dan bila baca secara melintang terus semua cakap jiwang wei jiwang.

Sebab bila malam kadang-kadang jadi miang.nak manja-manja la sayang-sayang la maka terus jadi sebak bila tiba-tiba message tak di reply.call ingat ada apa-apa rupany tidor.bila angkat suara serak-serak tak cakap apa-apa keculi um..um..um..comel tahu tak??

Dan bila malam makin larut.cerita karut mula datang.takut.ok.on lappy nak online tapi sebab tak berapa minat fb ke ape ke kecuali blog.ok blog.sebab blog paling di sayangi maka selalu manjakan blog.sebab malam-malam blog suka request nak sajak.ok kelakar sajak wei.puisi la wei.naseb baek tak syair ke pantun ke.

Dah malam.hati sayu sebab angin malam bawak rindu.ok.jiwang lagi.jangan wei jangan.

dan itu lah sebab nya puisi semalam jiwang sangat wei.kadang-kadang memang hati menjerit mintak luahkan perasaan pada kekaseh hati.sebab kekaseh ada satu,maka ia jadi kau aku.


Nak tak tuisyen pasal pakai shawl cara arab?nak tak ?nak tak?kalau nak kechik buatkan.ok ana rihan patut ke daku buat?adakah anda selesa dengan ajaran selendangku??

Seikhlas Hati,


4 comments:

AM SYA said...

nak2!

sile buat tusyen~ ;P



^SyASyA^

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

tusyen..tusyen..kusyen.
eh..tak..tak..tusyen
buat la eh..

KizZ said...

ok2..kechik wat k..dun wori..

Ana said...

owh semestinya buat kechix!! bvuatla semua cara tudung yg kecchix reti..

Masih Ada Plan B, Mari baca!