Sunday, February 13, 2011

Kiz dan Putrajaya.

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu semua..

Kelmarin yang lepas Kiz telah melawat Putrajaya.(apsal melawat?) untuk menghiburkan diri setiap hujung minggu.Tapi Kiz ini memang lah pelik sebab kami gemar keluar setiap jumaat.sebab lebih gemar ke perpustakaan setiap sabtu.dan ahad membuat assigment bersama teman.Dan kebetulan jumaat kali ini Uitm memberi cuti pulak.So pagi-pagi dah siap-siap mandi-mandi cantik-cantik untuk ke sana.Dan Kiz kan memang suka ajak kawan-kawan sekali untuk berjalan-jalan.Kali ini di sertai oleh Zul(Arang) dan Miss Aina kita ya.

kanak-kanak comel.

zul dan aina.eh apsal mesra sgt ni?padahal baru kenal.
Lebih kurang jam 11 tiba terus cari makan dulu.dah kenyang baru ada semangat nak jalan-jalan.Sebenarnya tujuan utama ke Putrajaya adalah untuk photoshoot shawl dan ke karnival wow yang katanya ada belon panas.(padahal belon panas takde.geram).Lagi pulak Zul dan Aina ade DSLR kan.So marilah kerah mereka untuk gambar-gambar yang cantik.Lepas makan,yang lelaki solat jumaat di masjid yang pompuan solat kat petronas.Dan kemudiannya ke masjid besi untuk photoshoot.dan kemudian ke Karnival Wow lah sangat dan kemudian Taman Botani dan kemudian pulang (sesat!).

Maka untuk kesan yang lebih dramatik mari kita saksikan sebahagian gambar untuk tontonan awam tak kira peringkat umur.

photogedix or photoshoot.abang yang baju merah jalan ke hulu hilir bajet krew ke hape.

smile to aina.

edit gambar tengok cantik tak.

dah janji dengan abang ini untuk promosi d'pepes.sedap.iaitu ayam macam otak-otak.mari dapatkannya.

ecewah.kechix dah tukar baju nampak.
Maka hari yang seronok telah habis.bersama juga orang yang seronok dan tempat yang seronok memang membahagiakan.love u oll..

dan untuk pengetahuan semua.Kiz bakal mengeluarkan satu lagi koleksi.Silky satin.masih panas.belum ada nama yang ideal.pra-tonton untuk pembaca blog kiz.akan datang di Kedai Kiz.ini dia...

silky satin.terbaru dari Kiz.

Ok sekian untuk kali ini.Semoga yang baik-baik untuk kita semua.Bye-bye..

17 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kizz.comel la
(:

mahirahnazlim said...

wuuu cantek3 :) sakan shoot ah haha

cik norfaliza said...

kecix! comel tahu tak!!
nak skirt! nak skirt!

huwaaaa!
;)

eesyaheera said...

comel la Kiz ni. hee. Silky Satin tu shawl la eh? ingat kan skirt Kiz tu

KizZ said...

anisa...tq so much..*blushing*

mahirah..haha well...nampak camera terus teruja kot..

faliza..insyallah kalau xde ape2..kiz akn jual skirt 2 k..test market dulu..

syaheera..haha shawl lah my dear..skirt 2 murah je pn..tq..

Cik Eliza said...

cantik!

comel !

wow.

haha

awesome lah kakak!

zazaw said...

gojeshhh akak ni
:)

EJA said...

nice pic!

auny ngehngeh :D said...

so sweeeeeetttttttt :D

KizZ said...

tq semua..
kiss pp kanan kiri!

JIJI YU said...

eh dasat nye akak wat photoshoot..ahaha

Waja Baru said...

Nice, cute, trendy...

KizZ said...

jiji..dahsyat ke?belum tgok sume pic 2..

waja..thank u so much ye..

Cik Ezy said...

ngee..
comel.. cantek..
=)

Oreo said...

cantekkk !!

Oreo said...

ok comell + smart

NURUL NAZIRA said...

sweet laa both of u.. suke tengok :)

Masih Ada Plan B, Mari baca!