Saturday, October 30, 2010

Tempat Paling Best Ketika Final!

Tempat paling seronok ketika final sudah tentulah PERPUSTAKAAN jawapannya yang paling tepat.atau mereka gemar memanggil library.atau dalam messange lib sahaja.


Kiz juga tidak ketinggalan memilih perpustakaan sebagai tempat untuk belajar.kerana perpustakaan adalah tempat terbaik untuk kita betul-betul menumpukan perhatian selain keadaan sekeliling yang agak senyap.senang nak masuk.kalau study di rumah ada saja yang menghalang.sekejap nak on9 lah.sekejap lapar lah.macam-macam.


seawal jam 8.30 pagi kiz selalunya sudah bersiap-siap.sarapan jangan di lupa.ingat.otak memrlukan tenaga ya.misi kiz ke library kali ini di sertai dua kawan baik kami.iaitu sha dan aina.seronok pergi ramai-ramai.semangat study membara-bara.baru bleh skor!

ok.jom lah layan gambar di library.


adakah iz akan kelihatan omel bila die menggemokkan pipi beliau?dan kechix dengan mata begitu?

inilah 2 orang bijakpandai iaitu sha dan aina.bff kami juga.

tengok.sangat gigih bila belajar sampai pen ke telinga.

mp4 sony pink kechix punya yang kami selalu berebut.

dan tertidurr...zzzz..
Dan belajar di library juga harus ada tips.dan 4 tips ringkas jika anda memilih library sebagai tempat belajar.
  1. datang awal.selain boleh memilih tempat yang selesa sebelum ramai orang, anda dapat kelebihan duduk dengan tersayang.(eh?)
  2. bawak air.dan choki-choki.dan gula-gula.suasana library yang senyap boleh mengakibatkan anda mengantuk lebih-lebih lagi jika subjek membaca.memang wajib bawa!kalau mak guard tak bagi bawak,bawak juga.sembunyi-sembunyi pun tak apa.hehe.
  3. pilih tempat duduk seorang instead meja besar.kalau anda dan pasangan lebih elok begitu.nanati banyak main.meja seorang lebih fokus!
  4. sarapn dahulu.kemudian dah boleh fokus study sampai petang,ingat.jangan biarkan perut kosong.
sekian dahulu.SEMOGA KITA BERJAYA!

3 comments:

Unknown said...

tempat paling best utk study bg saya adalah McD Bangi.. pelik kan..walaupon tempat dipasang dgn lagu n ramai org..tp saya boleh study kt sana..tgk kiri kanan,semua student UKM tengah study..so,sy ad kekuatan utk study.. paling x best adalah library..10 minit kat situ dh mula menguap..

Anonymous said...

goodluck!

KizZ said...

rozuan..mcd dekat sini tak besh la..haha then lau kat mcd nnt kitorg si kuat makan ni akan makan aje..

dean..thankz u..

Masih Ada Plan B, Mari baca!