Monday, March 22, 2010

surat kiriman tak rasmi untuk kekaseh kesayangan

no 3 jalan bunga teratai
2/14 seksen 2
40000 shah alam
selangor

22 mac 2009

Menemui kesayangan saya iaitu encik kekaseh saya yang jauh di perantauan.eh.yang berada di Jementah Segamat.semoga berada dalam keadaan sihat sejahtera.

incik kekaseh,
saya berharap encik kekaseh masih tidak melupai saya.yelah.manalah tahu kan.tujuan saya sebenar-benarnya adalah untuk mengajak kekaseh berjumpa saya apabila ada kelapangan.walaupun tidak berapa lapang saya terpaksa memaksa incik juga kerana keadaan saya yang agak parah juga kangen ini.kena juga.nanti saya nangis hentak-hentak kaki baru incik kekaseh tahu.ha malu tak malu tak?ok tak.saya malu.

untuk pengetahuan incik,sekarang adalah musim buah-buahan di kebun nenek saya sebelah ibu saya.mereka sedang masak ranum.terutamanya manggis.eh ape incik tak gemar manggis?rambutan gading juga ada.haa incik suka kan.marilah kita bercanda di bawah pokok tembikai.

incik kekaseh,
saya rindu akan gelak geli incik.incik ini dahlah kelakar.pulak tu kalau ketawa lagi kelakar sangat.suara ketawa incik buat say senak perut.nanti kalau senak perut mesti saya ajak incik singgah toilet.kan incik dah susah kena singgah toilet kg jawa.ingat tak hari itu kite gelak geli selepas makan soto kg jawa yang popular di segamat.itu sebab ketawa perut penuh lah.sebab kita dahlah suka buat lawak cap ayam kategori ayam jaguh kan.ah memang lawak ah kan.

incik kekaseh,
agak penat pulak nak menaip lagi.saya berharap sudilah kiranya incik kekaseh datang berjumpa saya.kalau tidak keberatan lah.naikkan berat badan jangan lupa pula.incik kurus lah.gemok la comel.faham?.ok bagus.saya berharap incik setuju dan memberitahu saya secepat mungkin waktu kita boleh pacaran senda tawa ya.saya akan menunggu kedatangan incik kekaseh.

sampai sini sahaja yang sempat saya tuliskan.akhir kata sambutlah salam mesra dari saya untuk incik.saya sayang incik.semoga kita dapat bertemu nanti.

sekian,terima kasih.

yang menchentai mu,

kekaseh hati.

6 comments:

dyL_darLiNg said...

terharu nya la..... Hiihihi

hans said...

hehehhe

Ana said...

comel gila ok!!!!

Lyaa Suriany said...

hye iz
sweet nye siap de surat lagi tuk kecik..hehe

(aceli lya pakai shawl mcm iz pkai jek..
men lilit je tu..
neway,
thanks for dropping by darl..

aceli , lya ni 1 of u cust..)
hehe

AM SYA said...

comelnye tulis surat gini~ :)

AM SYA said...

comelnyerr tulis surat gini~ =)

Masih Ada Plan B, Mari baca!