Wednesday, March 31, 2010

bersederhanalah dalam berchenta.kamilah.bukan kamulah.

ya.kamilah yang berchenta secara bersederhana itu.bukan kamulah.memang itulah cara kami.dari dulu sampailah sekarang.

dalam berchenta memang semua antara kita ada cara masing-masing.kan?memang semua ada sweetnya dalam berchenta.selalu kita dengar sweetnye mereka.alala sweetnya couple tu.dan memang semua antara kita memang suka sweet-sweet ni.suka kalau kena puji.moralnya,memang kalau berchenta memang nampak sweet semua orang.hormon kalau dalam percintaan membuat wajah kita semua berseri-seri.

kami?beginilah.dari dulu sampai sekarang memang begini.sederhana ajelah.tak.memang dari keluarga sederhana maka jadinya terpaksa lah bersederhana dalam berchenta juga.

kami mengaku kadangkala memang kami sangat teringin nak seperti couple lain.sangat.ada kereta nak jalan sana-sini.ada duit nak beli itu ini.jeles sangat.

sebab,kami tiada apa-apa.pergi mana-mana naik bus lah.naik train lah.jalan kaki lah.hadiah lagilah jangan cerita.murah-murah aje semua.makan pun begitu.warung-warung aje yang mampu.nak makan kfc ke pizza mesti terpaksa kongsi.ambik set 1 person tapi makan 2 person.pastu balik lapa lagi terpaksa makan megi saja.kelakar lah juga kadang-kadang.dan sekarang bila jauh ni lagi lah.naik turun bus dah macam rutin.penat jangan cakap lah.turun bus ni sambung naik bus ni.samapi sini jalan sana sini sambung naik bus lagi.eh.macam pantun lak.hehe.kalau bus itu selesa tak mengapalah.bus lompat-lompat jangan lah cakap kan heaven nya macam mana.

tapi itulah yang membahagiakan kami.kami gelak ajelah dengan keadaan begini.nasib lah memang kami suka gelak-gelak kan.nak hilang kan penat terpaksa lah buat lawak-lawak ujang ke hape kan.

lagi satu yang buat kami masih kekal begini adalah biznes kami.biz lah yang makin merapatkan kami.menguatkan chenta dalam hati.membentuk persefahaman yang jati.ceehwah dia.betul.terima kasih kiz production.

doa kami.semoga kekal sampai mati.semoga kalian juga.semoga kita di rahmati Ilahi ya.

bersederhanalah dalam berchenta.takut-takut kalu over sangat nanti takut tak ke mana.itu nasihat kami pada diri sendiri.

**rindu menggenggam jari**

No comments:

Masih Ada Plan B, Mari baca!