Tuesday, February 23, 2010

sangat susah puaskan hati semua manusia

ya.kan kan kan.susah sangat.kadang-kadang yang separuh dah suka,yang segelintir lagi mencebik tak suka.eh susahlah.betul.memang.

manusia itu meliputi keluarga,kawan-kawan dan makhluk-makhluk lain.eh.seram sebut makhluk lain.ok.teruskan.

ya.kalau melibatkan keluarga lagi la susah.sangat.mahu atau tidak terpaksa turutkan juga kadangkala.sebab nasi lemak buah bidara,sayang selasih hamba turutkan,buang emak buang saudara,kerana kasih hamba turutkan,bukanlah pantun yang di amalkan oleh kami,maka kami selalu turutkan teguran mahupun nasihat dari mama,ibu,kakak dan makcik segala.sayang mereka.

kawan-kawan.yang ini paling susah.betul.kan?
maaf saja yang boleh di kata.sedar atau tidak memang kalau kawan puas hati atau tidak memang kita tidak peduli pun kadangkala.


haiiish..susanhnya mahu puaskan hati mereka..

6 comments:

zati said...

yup
betul kata kamu kiz
sgt2 ssh nk puaskn ati sumerr owg ='(

Hamizah Syamimi Supian said...

ye betul. memang susah nak jaga hati kawan2. tapi kalau asyik nak kena jaga aje penat jugak. haha.

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

arini my last day berentry~
aku akan ilang tuk jangka masa yg lama~
ko jaga diri~
tankiu sgt2~
rindu kat ko nti~

KizZ said...

to zati: memang susah sgt2 kan.boleh jd give up an..

KizZ said...

to hamizah: memang kan..2la.kdg2 org xde pn nk jg ati kite..kite je yg lebih2 an..

KizZ said...

to ayu: ayu..nak g ane..rindu la ayu xde.ayu rjin bg kami cment..alaaa....

Masih Ada Plan B, Mari baca!