Thursday, February 4, 2010

rezeki di tangan Tuhan.bukan kita yang tentukan.

selepas entry "belum ada rezeki nampaknya" kami menerima maklumbalas yang banyak.hampir semua menyokong kami.terima kasih yang tidak terhingga.


benar.rezeki bukan di tangan kita.bukan kita yang tentukan.bukan kita yang membuat pilihan mahu rezeki yang bagaimana.anda tahukan siapa yang tentukan?di tangan-Nya kita berserah.bertawakal.menaruh harapn.meminta yang kita mahukan.selagi ada harapan,kita meminta,merayu Dia memberikan balasan.balasan baik atau tidak juga kita tidak pasti.hikmah yang tersirat akhirnya kita dalami maknanya satu-satu.akhirnya,kita sedar dan perbaiki.itulah himah Tuhan.kami bersyukur Ya Allah.

ok.kehidupan kami sekarang lebih tenang.lebih lancar.hikmah yang di berikan benar-benar memberi jawapan terbaik untuk kami perbaiki lompang-lompang hidup.

kechix sudah tidak lagi menjaja buah.tahap kesihatan agak pudar selepas operation membuang tumor satu masa dulu.kizhanie shop masih baik.order macam biskut.sekejap ada.nanti tiada dan ada semula.print ok.broadband juga suam-suam lakunya.kesian iz.iz lebih banyak menguruskan perniagaan kami.hampir semua adalah dia.nanti kita kembali dekat,kita sama-sama ya.

semoga yang baik-baik untuk kita.kita doakan semua rakan kita juga mendapat yang baik-baik dalam hidup mereka.semua.semoga.

sedih.sudah tiada gambar baru untuk di pertontonkan.bermaksud kami sudah lama tidak berjumpa.perancangan juga belum ada.kesibukan iz di semester terakhir dan kechix di tahun kedua degree benar-benar membataskan waktu.semoga kami bertahan.

No comments:

Masih Ada Plan B, Mari baca!