Friday, June 19, 2009

antara shah alam dan segamat

apabila semester baru bermula tidaklama nanti,maka kami akan semakin menjarak.kechik di shah alam.izz di segamat.mencari titik temu untuk berpacaran dengan gembira.dimanakah letaknya itu nanti.semoga Allah mengizinkan perjumpaan dengan barakah.ops seperti sangat baik.maka,anasir-anasir yang tidak elok harus di jauhi dari kami.kami hanya mahukan ketenangan apabila bertemu muka antara satu sama.

sudah jauh.sudah tidak dekat.sudah tidak nampak kelibat.sudah tidak nampak muka.sudah tidap dapat menggeget.sudah tidak dapat makan bersama.sudah tidak boleh janji apa pakaian untuk kuliah nanti.sudah tidak dating di library.ok,sudah-sudahlah.

apa yang kami uar-uarkan,ini adalah kenyataan.kami masih elok.kami masih gembira.kerana kami tahu dan percaya.chenta kami kukuh dan tegap.dan ianya kuat.tidak juga mudah di ceroboh.maka tidak dapat di pecahkan.jadi,sila bagi kami peluang untuk melalui fasa baru ini dengan tenang.Tuhan,semoga yang baek-baek itu adalah untuk kami.


::p/s:maaf.entry kali ini mempunyai elemen-elemen jiwa-jiwa.maafkan kami.kechik juga sedang memujuk izz memilih jurusan yang sama.sila pujuk dia juga.nanti kami dapat berpacaran lagi.

3 comments:

Benjo. said...

chix ko smbong kos pe ek???

Hanis Zalikha said...

wah shah alam! kak kecik take care tau! semoga tabah eceh *nak jiwa juga.

Mak Jemah said...

aww..semuga berbahagia selaloo

Masih Ada Plan B, Mari baca!