Tuesday, June 9, 2009

Kami Sepadan

sepadan.bukan padan muka.eyh,memang muka kami padan.ramai tegur kata muka kami iras.tak tahu bahagian mana.tapi kami suka.suka dengar.bermakna mereka perhatikan kami.perhatikan bermakna pandang.ok.kami suka sampai senyum lebar sebab mereka puji.

"muka korang same"

"u all ni memang ada iras kan"

antara komen menarik untuk di dengari.hahaha.
ni dia muka-muka makhluk berhati comel

tapi kawan-kawan,memang kami sangatlah serasi.kami selalu gembira kerana apabila borak,sangat banyak perkara yang kami mahukan adalah sama.

1.mahukan mini cooper merah
2.mahukan set karaoke di rumah
3.mahukan 2 kanak-kanak chomel*(anak-anak)
4.maukan empayar perniagaan yang besar

maseh banyak,tapi cukup ini.
karakter kami sebenarnya di pengaruhi oleh banyak perkara.bulan kelahiran dan kedudukan dalam keluarga juga sedikit tak banyak mempengaruhi sikap kami.

cuba lihat ini.

Personaliti anak tengah.(iz)
1.lebih berdikari berbanding anak sulung atau adik beradik lain ( iz memang sangat berdikari.dia bijak)
2.lebih percaya dengan keyakinan diri ( sangat yakin untuk membuat biz)

3.suka mencuri perhatian dengan cara tersendiri (ni besh.die pandai membuat kecik ketawa chumil)
4.sering merasakan diri mereka terpinggir (shuke majuk2 manja)
5.terlalu mengalah (die memang kuat mengalah ngan kecik)

Personaliti anak tunggal (kecik)
1.sering merasakan diri mereka kesunyian (naseb dah ada iz)
2.lebih berkeyakinan kerana sudah biasa segala yang di hajati tercapai (memang!tanya iz)
3.lebih bijak bergaul (kot.peramah la bajek)
4.lebih cepat matang (yeke?cam tak je)
5.terlalu rapat dengan ibubapa walau usia makin meningkat (absolutely.mula2 masuk u asyk nangis.ari-ari mesti melaporkan kepada ibu)
6.sukar bertolak ansur dengan orang lain (naseb lah iz kuat mengalah)

sepadan bukan? kami sangat mudah untuk berbincang.perkara yang sangat di senangi.
lagi.bulan kelahiran pula.

MEI (kecik)

* Keras hati & tegas.
* Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
* Pemikiran yang tajam.
* Mudah marah apabila tidak dikawal.
* Pandai menarik hati & perhatian orang lain .
* Perasaan yang amat mendalam.
* Cantik dari segi mental & fizikal.
* Tidak perlu dimotivasikan.
* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
* Mudah dipujuk.
* Bersikap sistematik (otak kiri).
* Suka berangan.
* Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
* Daya khayalan yang tinggi.
* Permikiran yang tajam.
* Pandai berdebat.
* Fizikal yang baik.
* Kelemahan sistem pernafasan.
* Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
* Tidak berapa suka duduk di rumah.
* Tidak boleh duduk diam.
* Tidak punya ramai anak.
* Rajin dan bersemangat tinggi.
* Agak boros

DISEMBER (iz)

* Sangat setia dan pemurah.
* Bersifat patriotik.
* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
* Bercita-cita tinggi.
* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
* Seronok bila didampingi.
* Suka bercampur dengan orang.
* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
* Tidak pandai berpura-pura.
* Cepat marah.
* Perangai yang mudah berubah-ubah.
* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
* Benci pada kongkongan.
* Suka berlawak.
* Pandai buat lawak dan berfikiran logik



kan dah cakap.sepadan kan.ok.dah.asyik puji diri sendiri.sila doa banyak-banyak harap kami kawin!siyes.nak kawin (miang).hahaha..

3 comments:

khalifah said...

blurr...........

Admin said...

komen yg x memberansangkan!!!haha

atiqacad said...

memg padan sgt cik..
dah leh kawin pun..
msg2 dah beso lor..
hope t'capai impian ea..
(",)

Masih Ada Plan B, Mari baca!