Thursday, June 11, 2009

suatu malam

malam.bukan pagi.bukan petang.tidak juga tengah hari.tidak ada kena mengena dengan kala malam bulan mengambang.

suatu malam..

izz:cyg,izz syg sgt banyak-banyak.
kck:alala.kck ag banyak.
izz:tak,izz lagi banyak.
kck:kck lagi banyak-banyak-banyak.
izz:izz lagi banyak-banyak-banyak-banyak
kck:kck!
izz:izz!
kck:kck la!
izz:izz la!
kck:kck!
izz:ok-ok,sama-sama ok.
kck:ne boleh,kck!
izz:izz!

masih berlarutan.kalau ada depan mata mungkin sudah geget-geget.eh.jangan buruk sangka.kck suke geget lengan die.izz diam je.mungkin redha dengan attitude kck yang suke menggeget di kala geram.itu la,sapa suruh amik kck's moo moo.kan dah kena.naseb badan.

keesokan harinya..

kck:kck!
izz:izz!
kck:kck!
izz:izz!

bilakah akan diam dua makhluk ini.degil.ok.dah diam.dua-dua pergi toilet.

cerita ini bukan jua rekaan.tidak juga di reka.lantas bukanlah tiruan.tidak juga ditiru.
*tempat dan nama sebenar terpaksa di rahsiakan.keselamatan kedua belah terpaksa dijaga kerana kedua-duanya akan berkahwin tidak lama lagi.ok.kck dah miang.izz pan miang juga.ok dua miang keladi.kenapa keladi.bukan sawi atau bayam.ok dah.

lagu ini kami shuke. (tiada kena mengena dengan cerita di atas,tidak juga kena mengena dengan sesiapa)

seluruh kota merupakan tempat bermain yang asyik
owh senangnya aku senang sekali
kalau begini aku pun jadi sibuk
berusaha mengejar-ngejar dia

matahari menyinari semua perasaan chenta
tapi mengapa hanya aku yang di marahi

di musim panas merupakan hari bermain gembira
sang gajah terkena flu
pilek tiada henti-hentinya
sang beruang tidur dan tak ada yang berani ganggu dia
owh sibuknya aku sibuk sekali

this is theme song cartoon sin chan.kami sangat menggemarinya.
tips**lagu ini boleh di nyanyikan ketika pasangan sedang merajuk atau runsing.
kck dah cuba.taktik ini berkesan.

2 comments:

♥fall.i.za♥ said...

comel..
comel..
comel..
anda berdua memang comel!

khalifah said...

guling-guling macam tenggiling...gajah..gajah...action kamen...kamen rider...ghost rider...ghostbusters.....

Masih Ada Plan B, Mari baca!