Tuesday, June 8, 2010

Dengan segala penuh kesyukuran.

Hari ini,semalam,lusa dan bila-bila pun waktunya,acapkali kita terlupa untuk bersyukur.mengucapkan Alhamdullilah kadangkala eh yang banyak komplen nya.kan kan kan.
dab=n tiba-tiba seperti mahu meng-list-kan kesyukuran kami.kesyukuran Kiz.boleh kan?
marilah kita mulakan.di samping itu,mungkin ini jalan pembuka untuk anda juga rasa bersyukur dengan sekeliling anda.

Syukur,kami di ketemukan.sangat.

Syukur,hubungan kami setakat ini di restui kedua ibu bapa.semoga berterusan hingga kami berkahwen.

Syukur,kawan-kawan kami juga setakat ini memberi lampu hijau.yang sibuk bertanya bila nak putus tu,tolonglah jangan di tanya lagi soalan begitu.awak pun nak bahagia kan?jom kita sama-sama bahagia ok.

Syukur,walaupun kebanyakkan lecturer tahu hubungan kami,mereka seakan membenarkan.terima kasih cik cda.

Syukur,perbezaam umur kami langsung bukan menentukan tahap pemikiran kami.dan kami sangat serasi dalam apa sahaja keputusan.

Syukur,hubungan kami masih bertahan sehingga kini.1 tahun 9 bulan 7 hari yang amat indah.walau duri nya banyak.kami tarik satu persatu, biar sakit tapi kesannya baik.

Syukur,kami masih tidak terlanjur.maksudnya dara n teruna lagi lah kan.lepas kawen!

Syukur,biz kami masih bertahan.untungnya sikit sangat,tapi pelajaran nya banyak.

Syukur,kekerapan bergaduh tidak pernah membawa kami pada perpisahan.jangan.

Syukur,banyak minat kami yang sama.membawa keseronokkan.

Syukur,kami suka ketawa.sangat suka.geletek pinggang lagi besh.

Syukur,kawan yang membenci sedikt,yang baiknya ramai.malah makin bertambah.rezeki.

Syukur,keluarga kami pemurah jika kami dalam kesusahan.tidak kisah menghulur bantuan baik duit mahupun tenaga mahupun nasihat.

Syukur,dekat atau jauh,rasanya tidak menjadi masalah lagi dalam hubungan kami.

Syukur,blog kami mempunyai ramai followers.baca atau tidak,itu terpulang.semoga persahabatan maya ini baik-baik sahaja.

Syukur,kiz masih tetap kiz..

jumpa lagi.kita sambung nanti.

6 comments:

cik norfaliza said...

sangat manis! *melting*

tuanpunyablog said...

semoga bahagia..
hehe

nina said...

takpa..aku akan terus doakan korang bahagia hingga ke akhir hayat ;)

KizZ said...

thankz faliza..
thankz tuanpunya blog..
thankz nina..

**blushing**

wan afikah azlan said...

alahai,sweetnya korg.kadang2 memang ada org yg mcm mperjudikan phubungan kita.sdeh dgr bile org tnyer bila nk clash :(

KizZ said...

hehe amoi cantik..

thankz..kan..sdih kan org xsuke hbgn kite..
jom kite same2 doa hbgn kite baik2 saje..

Masih Ada Plan B, Mari baca!