Saturday, May 2, 2009

BerCHENTA..




kadang-kadang mereka selalu fikir,berchenta untuk suka2 sebelum kawen.berchenta tu membazir coz selalu nak dating.berchenta buang masa..kenapa ek??

xbesh ke berchenta ??
bagi yang blum pernah mungkin akan kata ya..

bagi kami..berchenta satu keindahan..(kenapa aku jiwang nih??ampun pakcik iz)
sungguh la besh bila kita dapat belajar sama2 n dapat anugerah dekan sama2.dapat sambung degree sama2,dapat kerja besh sama2,dapat bukak bisness sama2,dapat kaya sama2..bukan senang mahu berjumpa yg sesuai dan serasi untuk melakukan segala yang kita mahu dengan gembira.jadi,apabila anda terjmpa dengan tidak sengaja nya,silalah menghargai nya dengan cermat (pesanan dbawa oleh akak senior).

"ala berchenta lama2 blum tentu kawen ngan die"
inilah statement yang selalu k dengar.entah.mngkin nak mematahkan semangat atau memberi semangat supaya kami lebih menjaga diri dengan lebih baek.berapa ramai umat yang berchenta dan bertemu naseb yang sangat baek??ramai kan..seronok kan??itu juga harapan kami..

harapan kiz,berchenta,berkahwen dan kekal hingga ke syurga..(jiwang again la makcik !)
tapi apa salahnya...kan..ini semua kerja Allah..kite kena la usaha kan mereka??

seperti kata faizal tahir..(mngkin juga kami yang kata..)
Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu



No comments:

Masih Ada Plan B, Mari baca!